Tropische temperaturen en zwemplezier bij LAGO Lier
LAGO Lier zoekt op lokaal niveau altijd naar manier om extra op te vallen. Via de Loop’d credits zijn er al heel wat campagnes ingepland, toch werd gekozen voor een aanvullend verhaal in de regio Mechelen. De offline reclamespiegels van Loop’d worden hiervoor ingeschakeld, bij Heiveld in Sint-Katelijne-Waver.
Wie is LAGO Lier?
Jaarlijks verwelkomen ze bij LAGO bijna 4 miljoen bezoekers. Elke dag gaan ze er weer keihard tegenaan om iedereen die ideale, zorgeloze dag vakantie te bieden.
Mensen zoeken vandaag steeds vaker naar een plezierige ontspanning, naar een manier om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukte. LAGO staat daarbij voor een totaalbeleving voor het hele gezin, voor jong en oud, klein en groot.
Waarvoor staat LAGO? Diether Thielemans, algemeen directeur van LAGO licht toe:
“LAGO stoelt op vijf waarden die perfect matchen met wie we zijn en waar we voor staan, namelijk: veilig, vooruitstrevend, vlekkeloos, warm en plezierig. Veiligheid is zonder twijfel steeds onze topprioriteit, dit vertaalt zich in geschoolde en gemotiveerde redders, bijgestaan door het AngelEye-drenkelingendetectiesysteem.
Onze zin voor innovatie ontdek je bij de unieke wildwaterbanen. Door in te zetten op een vlekkeloze service en infrastructuur bieden we onze bezoekers een zorgeloze totaalbeleving. We zetten sterk in op een lekker warme watertemperatuur en willen voor onze medewerkers ook een warm bedrijf zijn, waar het plezierig is om te werken en samen onze bezoekers veel plezierige momenten te schenken.”
Ontdek alle info over LAGO Lier: www.lago.be/lier
De campagne
Bij LAGO Lier kan je genieten van een tropisch avontuur, in combinatie met heel wat leuke extra’s in dit zwemparadijs. Sint-Katelijne-Waver ligt vlakbij Lier en als LAGO Lier zijn ze altijd op zoek naar leuke én budgetvriendelijke oplossing om in deze regio op te vallen.
Een frisse visual met de nodige info zorgt er voor dat ze de komende maanden present tekenen bij Sportcomplex Heiveld.