Loopd header Capitole Gent

Nieuws - In de Loop'd

Fashion Club 70 preview

Fashion Club 70 organiseert collection sale

Fashion Club 70 organiseert een collection sale (29 september — 1 oktober 2023) en hier kan je van genieten door jezelf te registeren via de website. Dankzij de digitale reclamespiegels van Loop’d, wordt deze boodschap verspreid in het centrum van Antwerpen.



Lees meer
Child Focus logo

Child Focus en Loop'd: samen sterk sinds 2021

Child Focus en Loop’d werken sinds september 2021 samen. Dankzij de samenwerking tussen beide bedrijven en haar systemen, kan een dringende én verontrustende verdwijning getoond worden in het digitale spiegelnetwerk, binnen een actieradius van 40 kilometer.



Lees meer
De Schorre preview

Op jouw blote voeten doorheen de Schorre

De Schorre heeft Tomorrowland achter de rug en trekt opnieuw veel bezoekers aan om het prachtige domein te verkennen (op jouw blote voeten!). Naast de bestaande campagne in ons netwerk, werd ook Wingfield uit Mechelen ingezet voor de nodige exposure.



Lees meer
Loopd header Capitole Gent

Adverteren voor 1 dag? Geen probleem bij Loop'd

Het nieuwe theaterseizoen wordt dit weekend afgetrapt en opnieuw zien we heel wat klanten bij ons doelgericht adverteren…en dat voor 1 dag. Dit is geen probleem bij Loop’d, dankzij de digitale reclamespiegels. Klanten zoals LAGO, Antwerp Amusement Center en meer, maken hier handig gebruik van.



Lees meer
Mertens

De Juiste Prijs in alle Mertens-vestigingen

Mertens, de referentie in het Waasland en Denderstreek op vlak van mobiliteit, organiseert van 25 tot 30 september 2023 het initiatief De Juiste Prijs’. Jij kan jouw wagen (alle merken zijn welkom) laten taxeren in de verschillende vestigingen van Mertens. Via de digitale spiegels van Loop’d bij Wima Bowling Sint-Niklaas, hebben ze een extra kanaal om op te vallen.



Lees meer
ASEQ beeld camerabeveiliging Loopd

ASEQ blijft zorgen voor de veiligheid bij FitalityClubs

Ook dit najaar tekent ASEQ present bij FitalityClubs: ze verlengt voor de komende maanden haar campagne met één duidelijke boodschap: wanneer mag ik bij jou inbreken? Veiligheid staat voorop natuurlijk en die boodschap kunnen ze makkelijk, via Loop’d,verspreiden.



Lees meer