
Nieuws - In de Loop'd

The Dire Straits Experience in Oostende: thuismatch voor Loop’d in de COREtec Dôme
Stage Magic promoot The Dire Straits Experience in Oostende via Loop’d, met gerichte zichtbaarheid op digitale spiegels in en rond de COREtec Dôme.
Lees meer

ASBL brengt ramen, deuren en verkoelende oplossingen in beeld bij Loop’d
ASBL – specialist in ramen, deuren en nog veel meer – kiest deze zomer voor een sterke, regionale zichtbaarheid via Loop’d.
Lees meer

Tastoe 2025 – Middelkerke smaakt naar meer!
Op zaterdag 6 en zondag 7 september 2025 zet Middelkerke opnieuw haar beste culinaire beentje voor met Tastoe. Dit sfeervolle openluchtfoodfestival staat garant voor twee dagen vol smaak, gezelligheid en ontdekking.
Lees meer

Wonen in Westerlo? Danneels maakt het mogelijk – zonder bouwstress
Wie droomt van een eigen woning in Westerlo, houdt best Danneels in de gaten. Deze zomer zetten zij een veelbelovend woonproject in de kijker, vlak bij het stadion van KVC Westerlo. En dat doen ze samen met Loop’d, via digitale én offline spiegels in de business seats van de club.
Een slimme zet, want wie zich thuis voelt bij de Kemphanen, voelt zich ongetwijfeld ook thuis in Westerlo.
Lees meer

Zelfonderzoek tegen borstkanker: Loop’d en Think Pink slaan handen in elkaar voor impactvolle campagne
Elke dag telt in de strijd tegen borstkanker. Daarom zetten we bij Loop’d met overtuiging ons digitaal netwerk in voor een boodschap die ertoe doet. Samen met Think Pink, de nationale borstkankerorganisatie, ondersteunen we kosteloos de campagne rond zelfonderzoek.
Lees meer

G4S werft techniekers en aviation-profielen via Loop’d zomercampagnes
De zomer van 2025 is meer dan zon en vakantie – het is ook hét moment waarop G4S actief op zoek gaat naar nieuw talent. Met twee gerichte wervingscampagnes verspreid via het digitale spiegelnetwerk van Loop’d, zet G4S volop in op zichtbaarheid én de juiste profielen.
Lees meer