De edele delen dankzij de Philips OneBlade 360

Philips heeft de OneBlade 360 en die doet het allemaal voor mannen. En om deze mannen te bereiken, schakelen ze 101 digitale reclamespiegels in om de gewenste doelgroep op een originele en doeltreffende manier te bereiken. De insteek? de edele delen.

Wie is Philips?

Philips is een bekend Nederlands bedrijf, met fabrieken over de hele wereld. Het bedrijf, dat in 1891 in Eindhoven werd opgericht, is van een goedlopende gloeilampenfabriek naar een multinational gegaan. 

Door de jaren heen, is het bedrijf ook gegroeid in andere sectoren om zo een all-round bedrijf te worden in oplossingen voor consumenten.

De campagne: de edele delen

Philips weet dat de OneBlade 360 de oplossing is voor mannen, want dit toestel doet het allemaal. Tijd voor hen om op een ludieke manier deze boodschap te verspreiden, met als insteek: de edele delen.

Een grappige visual, een leuke insteek en vooral de man aan het werk’ zal mannen doorheen Vlaanderen en Wallonië overtuigen om de OneBlade 360 aan te schaffen (dat kan je trouwens makkelijk via deze link).

De briefing van Billups (het vroegere Outsight) was duidelijk: we willen zoveel mogelijk mannen bereiken en dit op een andere én doeltreffende manier. Met 101 digitale reclamespiegels in Vlaanderen, Brussel en Wallonië (dankzij Vorst Nationaal), loopt deze campagne voor een volledige maand in het netwerk van Loop’d.

Ook wordt er een Nederlandstalige én Franstalige visual ingezet, om de doelgroep ook op de meest geschikte manier te bereiken.


23 april 2024
Tags: campagnes

Heb jij ook een specifieke doelgroep die je wil bereiken?

Doorheen Vlaanderen, Brussel of Wallonië...of toch net een specifieke regio/stad of locatie?

Bekijk onze locaties via www.loopd.be/locaties en laat ons weten waar jij wil starten.
Contacteer ons en we zorgen voor de lancering van jouw campagne