Antwerp Amusement Center verschijnt in Stadsschouwburg Antwerpen
Antwerp Amusement Center verschijnt, tijdens specifieke shows, op de digitale reclamespiegels van Loop’d in Stadsschouwburg Antwerpen. Naast het feit dat ze locatiehouder zijn binnen ons netwerk, maken ze af en toe gebruik van andere locaties om het eigen aanbod in de kijker te plaatsen.
Wat is Antwerp Amusement Center?
Antwerp Bowling en AB E‑karting mag je gerust beschouwen als een groot dorpscafé waar iedereen welkom is. Met die woorden zal zaakvoerder Filip Meeus Antwerp Amusement Center omschrijven. Antwerp Amusement Center is het grootste indoor amusement center in Antwerpen, waar actieve ontspanning en samen plezier maken centraal staat.
Ooit zijn ze gestart op ‘t Zuid en ‘gedwongen’ zijn ze naar Linkeroever verhuist. Daar werden de bowlingbanen opnieuw in gebruik genomen, vlak aan de afrit van de autostrade. Door de jaren heen zijn ze geëvolueerd naar een all round locatie, met 8 indoor activiteiten. Met andere woorden: voor elk wat wils!
Er zijn 8 activiteiten waar je indoor kan van genieten:
- Darts
- E‑karting
- Bowlen
- Escape Room
- Karaoke Room
- Binnenspeeltuin
- Lunapark
- Pool (biljart)
Alle info: www.antwerpamusementcenter.be
De campagne
Met 8 activiteiten, die op de kop toe indoor zijn, blinken ze in de komende periode twee keer op de digitale spiegels van Stadsschouwburg Antwerpen:
- 19 oktober 2024: De Nachtwacht
- 17 november 2024: Spiekpietjes
Daarnaast gebruiken ze ook de eigen spiegels (want ze zijn reeds locatiehouder, binnen het netwerk van Loop’d, sinds 2017), dus het is een dubbele win voor hen.
Wil jij jouw bedrijf in de kijker zetten, in Antwerpen of doorheen Vlaanderen?Met meer dan 60 locaties, zijn er heel wat mogelijkheden binnen het netwerk van Loop'd.
Via www.loopd.be/locaties kan je alles locaties bekijken en via de onderstaande knop laat je ons weten waar jij wil starten. Makkelijk, toch? ;-)
Ik wil mijn bedrijf in de kijker plaatsen!
Via www.loopd.be/locaties kan je alles locaties bekijken en via de onderstaande knop laat je ons weten waar jij wil starten. Makkelijk, toch? ;-)