Royal Knokke F.C. communiceert in haar stadion via digitale reclamespiegels

Royal Knokke Football Club, meer dan 100 jaar jong en actief in eerste Nationale, communiceert vanaf nu via de digitale reclamespiegels van het Antwerpse Loop’d in haar stadion. Zo wensen ze, via een extra digitaal communicatiekanaal, haar partners en nieuwe bedrijven in de kijker te plaatsen.

Bij deze West-Vlaamse iconische voetbalclub, focussen ze reeds jaren op waardevolle partnerships gebaseerd op lange termijn én added value’, om zo ook de jeugdwerking & 1e ploeg naar een hoger niveau te tillen.

Binnen het nieuwe stadion Burgemeester Graaf Leopold Lippens Park’ zijn er de nodige faciliteiten om bestaande én nieuwe partnerships te laten opvallen aan de vaste kern en bezoekers van de club.

Naast de gekende mogelijkheden, vullen de 8 digitale reclamespiegels een nieuwe mogelijkheid in om op te vallen op een plek waar niemand het verwacht: de toiletruimtes binnen twee zones van het stadion.

COO David Simoens van Royal Knokke Football Club kent Loop’d reeds vanuit een eerdere samenwerking en zag onmiddellijk de opportuniteiten om binnen de club in te zetten.

David Simoens
, COO Royal Knokke Football Club: Binnen ons fantastisch stadion bereiken we onze jeugd, supporters en partners van de club. Onze partners kunnen vanaf nu op een a‑typische manier opvallen naar de eigen supporters én de bezoekers. Digitalisatie is belangrijk en ook binnen een traditieclub als de onze zijn we er elke dag mee bezig. 

We werken met verschillende type partners en krijgen ook vele vragen om naar onze doelgroep boodschappen te verspreiden. Naast de gekende tools, vielen de digitale reclamespiegels van Loop’d op omdat ze anders’ zijn dan de traditionele zaken die je kan gebruiken. En in de toiletruimtes hadden we nog niets, dus een extra manier om de mensen daar te bereiken is goed meegenomen.

Kenneth De Decker
, CEO van Loop’d: Als Antwerps bedrijf zijn we enorm trots dat we een traditieclub als Royal Knokke Football Club vanaf heden verder helpen om de interne communicatie op punt te zetten. 

Het is opnieuw een bevestiging dat elk bedrijf een manier zoekt om op te vallen bij haar klanten of partners.Interne communicatie is door de situatie in onze wereld nog belangrijker geworden, binnen een voetbalclub kan je zo de huidige én nieuwe partners extra in de verf plaatsen. Daarnaast vormen deze locatie ook een verdere uitbreiding van ons netwerk voor onze partner Child Focus.”

Over Loop’d

Loop’d is gespecialiseerd in toiletreclame. Sinds de start in 2017, zijn ze momenteel actief in alle Vlaamse Provincies, Brussel en met twee projecten in Charleroi & Mons. 

Dankzij haar partners Sanbene en Sportpaleis Group, verzorgen ze naast de gekende reclamespiegels ook de mediaruimte op tv-schermen en reclamekaders.

Alle info
: www​.loopd​.be

Over Royal Knokke Football Club

Royal Knokke Football Club is ontstaan in 1905. Na WOI heeft de club zich aangesloten bij de Belgische Voetbalbond. De geschiedenis van RKFC is het boeiende verhaal van enthousiaste sportfanaten die ondanks alle tegenslagen er wonderwel in geslaagd zijn om hun voetbalclub in stand te houden. 

Dat R.K.F.C. met fierheid kan terugblikken op een eeuw roemrijke voetbalhistorie is in eerst instantie te danken aan de grenzeloze inzet van idealisten die generatie op generatie onbaatzuchtig geleefd hebben voor hun sportvereniging. Waardoor de club zich nu heeft gehandhaafd in eerste Nationale.

Alle info
: www​.rkfc​.be

02 december 2022
Tags: interne communicatie

Ook intern communiceren via digitale spiegels?

Dat kan! Geef ons een seintje en we bekijken samen de mogelijkheden. I
nformatief, commercieel of een combinatie van beiden? Onze reclamespiegels zijn er klaar voor.
Tell me more!